Veelgestelde vragen

Is er parkeergelegenheid bij de locatie Sporthal Cromstrijen in Numansdorp?

Ja, de sporthal heeft een eigen parkeerplaats. Deze is echter niet groot genoeg om alle bezoekers van een parkeerplek te voorzien. Houdt er rekening mee dat u verderop in de wijk moet parkeren als u met de auto komt. Als u uit Numansdorp komt kunt u de Sporthal ook lopend of met de fiets bereiken. 

Wat is het adres?

Sporthal Cromstrijen bevindt zich op Buttervliet 3 in Numansdorp. Voor bekenden in de omgeving: dit is tussen het vroegere gemeentehuis en basisschool De Dubbeldekker.    

Wat zijn de prijzen van de loterij?

Tijdens het concert vindt een verloting plaats, waarvan de uitslag in de pauze bekend wordt gemaakt. De prijzen van deze loterij worden verzorgd door onze sponsoren. Onze twee hoofdprijzen: een kledingbon t.w.v. €250,- bij Konijnendijk Mode, of een minuut gratis winkelen bij Albert Heijn Zuid-Beijerland. Genoeg reden om een lootje te kopen dus! Kijk voor de overige prijzen op onze social media kanalen.

Hoe vindt de betaling plaats?

Na uw bestelling ontvangt u binnen 2 weken een mailtje van onze penningmeester met daarin een betaalverzoek. Uw bestelling is definitief zodra uw betaling is voldaan. 

Wat zijn de maatregelen omtrent het coronavirus? 

Het evenement wordt georganiseerd met inachtneming van de dan geldende maatregelen. De verwachting is dat er geen beperkende maatregelen zullen zijn. Een coronatoegangsbewijs (QR-code) is dan niet nodig.  

Wat gebeurt er als het concert niet of beperkt door kan gaan?

We hopen dat we het concert kunnen laten doorgaan met volledige zaalvulling, anders is het zo dat wie het eerst een kaart gekocht heeft, het eerst de zaal in mag. Als er in dat geval kaarten teruggegeven moeten worden, kunnen kopers het volledige bedrag terugkrijgen. Indien het concert geen doorgang kan vinden, zal er een vervangende datum worden gezocht. Hierop zullen de reeds aangeschafte kaarten ook geldig zijn. De loterij gaat ten alle tijden door. 

Wat gebeurt er met mijn kaartje nu het concert naar 11 juni is verplaatst?

Alle kaarten worden automatisch doorgezet naar de nieuwe datum, 11 juni 2022. Uiteraard hopen we dat iedereen die al een kaartje had gekocht ook op 11 juni naar het concert kan komen luisteren. We begrijpen echter dat deze datum mogelijk voor u niet schikt. Laat dit dan zo spoedig mogelijk weten door een mail te sturen naar penningmeester@crescendozb.nl. De bestelling kan dan aangepast worden, en het desbetreffende bedrag wordt teruggestort. Als we geen reactie ontvangen, gaan we ervan uit dat de bestelling ongewijzigd blijft.